Farenhait Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Om ni vill sörja för alla dom som har dött och alla familjer som har tappat familje medlemar. Så gör ni den här enkla saken. Du vet att massor av människor har dött i thailand. Nu ska vi alla visa att vi bryr oss om dom som dött, och alla anhöriga till dom döda. Genom att sätta en ros framför ditt namn på msn så visar du att du bryr dej. Så skicka detta vidare till alla dina vänner som är online på msn. Gör denna enkla sak för alla familjer. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Jag hoppas inget har hänt med min familj. ='( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Jag hoppas inget har hänt med min familj. ='( är din famil i thailand. Jag känner din sorg. :unsure: :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Damn right, you should. ='( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Ännu bättre är väl att skänka pengar till Röda Korset, då hjälper man till på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Hur då? en av mina bästa kommpisar är i tihland dom har inte hört av sig en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Ännu bättre är väl att skänka pengar till Röda Korset, då hjälper man till på riktigt. Jag har redan gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 först hade alla en röd ros framför sitt namn på msn. jag fattade INGENTING. men sedan när jag läste detta beslöt jag mig för att sätta en ros framför mitt namn ändå... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 först hade alla en röd ros framför sitt namn på msn. jag fattade INGENTING. men sedan när jag läste detta beslöt jag mig för att sätta en ros framför mitt namn ändå... :( vA BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 :( sörjer dom Sri lanka har det värst 12 000 döda :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 är inte indonesien de värst drabbade? (det finn redan en sån här tråd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=35390 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg