Hoppa till innehåll

vilken serie tidning


Heaz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sandkaka
KALLE ANKA & C:O SJÄLVKLART! Det var nog inte så svårt för er att gissa! Men plastskräpet man får med är bara att kasta! Egmont kan lika gärna gå in konkurs eftersom att det är nästan bara repris i tidningen som man redan har! Tidningarna innan 2000 var bättre!

Jag håller med om att 1990-talets tidningar var bättre.

Jag slängde en hel låda med kalle leksaker.

Jag tycker att de ska sänka priset på tidning/premration och ta bort "leksaken"

Jag gillar även Knasen och 91:an

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dom inte tar bort leksakerna i Kalle anka & C:O. Det är jud ärför jag prenuminerar.

 

Jaså du vill det! Men dom funderar på att ta bort leksaken eftersom att Egmont (företaget som sänder tidningen) fick så mycket böter för leksaken som var farlig! Det är rätt åt dom och jag hoppas att plastsaken försvinner för en gångs skull!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kalle anka e min andra favo serie tidning för att, hmm ( f*n ) hmm....ja men jag tyckte om den när jag läste den när jag va sjuk, då hade jag inget att göra.Jag har MASSOR av kalle anka serie tidningar som min pappa köper på loppis, biligt!Men kalle anka tycker jag man ska läsa om man har tråkigt, annars är dragon ball bäst!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...