Dark Ifrit Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 1. Kalle Anka & C:O 2. Gustav 3. 91:an 4. Hälge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Vad är Dragonball Z egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Knasen så klart :D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Vad är Dragonball Z egentligen? En manga serie som vi egnetligen inte ska prata om här! Jag tycker! 1. Kalle Anka & c:o! 2. Kalle Anka & c:o! 3. Kalle Anka & c:o! 4. Kalle Anka & c:o! Rätt stort Kalle Anka f*n jag är va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 KALLE ANKA & C:O SJÄLVKLART! Det var nog inte så svårt för er att gissa! Men plastskräpet man får med är bara att kasta! Egmont kan lika gärna gå in konkurs eftersom att det är nästan bara repris i tidningen som man redan har! Tidningarna innan 2000 var bättre! Jag håller med om att 1990-talets tidningar var bättre. Jag slängde en hel låda med kalle leksaker. Jag tycker att de ska sänka priset på tidning/premration och ta bort "leksaken" Jag gillar även Knasen och 91:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Nemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Hoppas dom inte tar bort leksakerna i Kalle anka & C:O. Det är jud ärför jag prenuminerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Hoppas dom inte tar bort leksakerna i Kalle anka & C:O. Det är jud ärför jag prenuminerar. Hehe prenumenerar för dom också :P men db tidningen är lugnt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Hoppas dom inte tar bort leksakerna i Kalle anka & C:O. Det är jud ärför jag prenuminerar. Jaså du vill det! Men dom funderar på att ta bort leksaken eftersom att Egmont (företaget som sänder tidningen) fick så mycket böter för leksaken som var farlig! Det är rätt åt dom och jag hoppas att plastsaken försvinner för en gångs skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 db e ju bäst!!!!!!!!!!!!!! kalle anka tycker jag e tråkiga, torr humor.Men kalle anka är min andra favo serie tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 db e ju bäst!!!!!!!!!!!!!! kalle anka tycker jag e tråkiga, torr humor.Men kalle anka är min andra favo serie tidning Men hur är den då din andra favvo serie tidning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 kalle anka e min andra favo serie tidning för att, hmm ( f*n ) hmm....ja men jag tyckte om den när jag läste den när jag va sjuk, då hade jag inget att göra.Jag har MASSOR av kalle anka serie tidningar som min pappa köper på loppis, biligt!Men kalle anka tycker jag man ska läsa om man har tråkigt, annars är dragon ball bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.