_maria_ Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Är det nån som vet koden till hur man får så mycket pengar man vill? Jag orkar inte ha alla mina simmar som fattiga jobbare! Svara så fort som möjligt nån som vet tack! //Maria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 motherlode kaching=50 000 gör flera gånger så får du mykket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Motherlode: 50.000 Kaching: 1000 om du får 99.999.999 har du oändligt och får aldrig slut på pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spaceghost Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tjoo, för att få pengar att svämma in gör du så här: 1. Håll in ctrl+shift(tanjenten med en pil upp på över ctrl)+c 2. Skriv rosebud och tryck på enter 3. Håll in ctrl+shift(tanjenten med en pil upp på över ctrl)+c igen 4. Skriv !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;; och gör ett fel i slutet som min fina pil pekar på /I\ I 5.Håll in enter tills du tycker att det räcker OBS: På "The sims" syns inte mer än 9.999.999$ men det är mer, jag har inte kört "The sims 2" än men det ska funka där med. :-P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tjoo, för att få pengar att svämma in gör du så här: 1. Håll in ctrl+shift(tanjenten med en pil upp på över ctrl)+c 2. Skriv rosebud och tryck på enter 3. Håll in ctrl+shift(tanjenten med en pil upp på över ctrl)+c igen 4. Skriv !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;; och gör ett fel i slutet som min fina pil pekar på /I\ I 5.Håll in enter tills du tycker att det räcker OBS: På "The sims" syns inte mer än 9.999.999$ men det är mer, jag har inte kört "The sims 2" än men det ska funka där med. :-P du har skrivit samma sak i typ 5 trådar nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosalie90 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hej det är Motherlode och då får du 50 000kr Kycka till med dina simmar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosalie90 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Hej Det är kaching för 1000 kr eller motherlode för 50 000kr. Lycka till med dina rika sims :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Tjoo, för att få pengar att svämma in gör du så här: 1. Håll in ctrl+shift(tanjenten med en pil upp på över ctrl)+c 2. Skriv rosebud och tryck på enter 3. Håll in ctrl+shift(tanjenten med en pil upp på över ctrl)+c igen 4. Skriv !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;; och gör ett fel i slutet som min fina pil pekar på /I\ I 5.Håll in enter tills du tycker att det räcker OBS: På "The sims" syns inte mer än 9.999.999$ men det är mer, jag har inte kört "The sims 2" än men det ska funka där med. :-P du har skrivit samma sak i typ 5 trådar nu <_< Ja tvivlar på att de funkar i The Sims 2 :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Det fungerar inte... Men jag har ett skit bra fusk! men typ alla har skrivigt det! Motherlode=50,000§ Motherlode • 5=250,000§! 250,000§ • 5=Och så vidare.... Tänk så snabbt du kan tjäna pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg