Hoppa till innehåll

Sagan Om

Gäst virrs

Rekommendera inlägg

Kan någon hjälpa mej?? jag har fastnat på den där banan när man ska döda dödens konung.. vet inte hur jag ska göra .. jag har kommit en bit tills han börjar skicka typ så att man blåser bort lr vad dt är efter där så stpringer han bara å slår ihjäl mej jag har inte en chans.. vad ska man göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan någon hjälpa mej?? jag har fastnat på den där banan när man ska döda dödens konung.. vet inte hur jag ska göra .. jag har kommit en bit tills han börjar skicka typ så att man blåser bort lr vad dt är efter där så stpringer han bara å slår ihjäl mej jag har inte en chans.. vad ska man göra?

Jag har det på Ps2 göm dig bakom dem stenar som finns efter han gjort vinden gå slå honom tills han gör den igen och deå springer du bakom om stenarna igen när du klarat av dödets konung ska du springa alllt vad du har ur ur grottan för den håller på att falla sönder men du kommer möta några döda på vägen ut......
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...