Gäst virrs Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Kan någon hjälpa mej?? jag har fastnat på den där banan när man ska döda dödens konung.. vet inte hur jag ska göra .. jag har kommit en bit tills han börjar skicka typ så att man blåser bort lr vad dt är efter där så stpringer han bara å slår ihjäl mej jag har inte en chans.. vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Kan någon hjälpa mej?? jag har fastnat på den där banan när man ska döda dödens konung.. vet inte hur jag ska göra .. jag har kommit en bit tills han börjar skicka typ så att man blåser bort lr vad dt är efter där så stpringer han bara å slår ihjäl mej jag har inte en chans.. vad ska man göra? Jag har det på Ps2 göm dig bakom dem stenar som finns efter han gjort vinden gå slå honom tills han gör den igen och deå springer du bakom om stenarna igen när du klarat av dödets konung ska du springa alllt vad du har ur ur grottan för den håller på att falla sönder men du kommer möta några döda på vägen ut...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 okej då vet jag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.