LoadsOfHitman Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Tjenare Tjenare jag har "stora" problem med pirates ..... när jag ska starta det kommer ju den där blå rutan vid starten men sen när den försvunnit kommer loading game upp men där stängs spelet av men endast spelet. är det någon som har samma problem som jag eller vet hur man åtgärdar det? plzzzz svara på det om ni kan. :( :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 har du provat att installera om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 MM jag vet vad du menar så kom det upp för mig jag kunde inte göra nåt så det blev aldrig fixakt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cony_jedi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 LooL har du xp elr Gamlare modell om du har xp försök att ominstallera spelet om du har äldre e set helt enkelt för dålig dator DOK : har haft samma problem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag har också fåt samma problem med min dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag har testat och installera om spelet flera gånger men jag har kunnat spela det på min dator förut men det var ett tag sen nu och min dator har inte blivit sämre precis snarare tvärtom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Ingen mer hjälp till mig :cry: Varför inte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 du....vad behöver du hjälp med på pirates of carribean :o ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 oj glömde läsa om vad du behövde hjälp med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Är det ingen som vet vad det här felet beror på eller??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Skicka ett mail till görarna av spelet... Gå in på görarnas sida och hitta typ en supportsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoadsOfHitman Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Tack wacko men det har jag redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.