zelda_z Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag ommert inte till 4e templet på minish cap hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 kommer menar ja :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Du ska ge tillbaks alla tre böcker till biblioteket först. Första boken: Förminska dig och gå in i "Hagen" med katterna. Klättra ner till fontänen (eller vad det är) och in i dörren. Tror det var där man hittar Power Bracelets. Gå ut därifrån och gå in till Dr.left hus som liten. Knuffa hyllorna så du kommer in i den lilla dörren. Sug upp allt smuts och fördubbla dig. Ställ dig på boken som en försöker få ner. Då kommer den att ramla och du kan ta den. Andra boken:Gå in i huset där det är en svart hund inne och häll vatten på brasan. Förminska dig och gå in där. Knuffa ner boken från hyllan så du kan ta den. Sista boken: Gå till en gång som du kan ta dig igenom med Mole mitts(tror gången ska finnas i minish woods) och gräv dig fram till en stege. Klättra upp och förminska dig. Gå in i huset och fixa så du kan ta boken. Sen ska du bara klättra upp för hyllan i biblioteket och snacka med snubben. Hämta Simfötterna så du kan simma. Gå till Lake Hylia, simma till isflaket och förmiska dig på den så kommer du dit! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Hur tar man bossen i detta IS-Tempel?` Jag lyckas inte kuta runt om det är det som är meningen :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Hur tar man bossen i detta IS-Tempel?` Jag lyckas inte kuta runt om det är det som är meningen :/ Jag har svarat på den frågan i tråden du gjorde själv. Kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jepp, och det tackar jag för :) Skall knocka bossen så fort jag för tid. Myssko att jag inte provade skölden efter den zelda erfarenhet man ändå har ;p Var så inställd på att kuta runt bossen och försöka tutta eld på svansen så jag förbisåg sköld alternativet. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 det e bättre att använda Svärdet på Kloten då träffar man honom lättare (tycker jag) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg