Thunder Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 hur får man roboten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Det tar ett tag..Bara att vänta på att du får den. Den tar SÅDAN tid. Det tog väl 4-5 dagar som jag spelade oavbrutet i innan jag fick den. Man får den när man är bra typ. F5 = Alla byggnader F2 = Kalas [endast online] Det är dom fusken som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 F2 och F5 finkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Det funkar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 man måste ha en trainer som jag tror att man kan lada ner på filarkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Det fanns inte där (trainen) Var kan man hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.