Hoppa till innehåll

Jirachi I Pokémon Ruby?


Gäst Zero_Tolerance

Rekommendera inlägg

fel fel jirachi kan man fånga i mirage island och jag vet hur man kommer ditt gjör så här . för att komma till mirage islad så ska du gå till den där gubben inan du fångar grodon när det lyser som den som säger att han kan se mirage island så är det bara att gå ut och surfa ditt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

fel fel jirachi kan man fånga i mirage island och jag vet hur man kommer ditt gjör så här . för att komma till mirage islad så ska du gå till den där gubben inan du fångar grodon när det lyser som den som säger att han kan se mirage island så är det bara att gå ut  och surfa ditt

 

Det är du som har fel!Jag har testat men nehe!Gubben säger inte att han kan se Mirage Island!

Det är rätt att man ska klara Pokemon Channel byta över till Ruby när man fått Hall of Fame!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fel fel jirachi kan man fånga i mirage island och jag vet hur man kommer ditt gjör så här . för att komma till mirage islad så ska du gå till den där gubben inan du fångar grodon när det lyser som den som säger att han kan se mirage island så är det bara att gå ut  och surfa ditt

 

 

Har du varit på mirage island? Det har jag och inte såg jag jirachi där! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men varför frågar ni inte experten! på mirage island kan man inget annat en att möta wynaut i lv 5-50 och få två sälsynta bär och ditt är svårt att komma för det har med ditt nummer att göra och med dina pokemon nummer att göra( jätte komplicerat) men om du kollar på din profil så ser du ett nummer ( inte dina pengar) men skit i det, jirachi får man i pokemon channel och för att få den på colosseum måste man ha ett regions fri gamecube eller ett gamecube från amerika och hälst köpa sitt colosseum där för i dom amerikanska colosseum får man med en bonus disk som man får jirachi från.

 

PS jag kan svara på/ ta reda på nästan allt ni kan fråga om pokémon!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...