Atlas65 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 är det inte alls du får ha tåla mod tills han säger att han kan se mirage island så detså :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Svara på de här rå lilladam! Är re sant att man får en mew om man: Klarar wally 1 gång fångar fyra oddish köper 99 pokéballs lägger in alla items som man har på pcn sparar stänger av sätter på vips så har man mew på box 14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 är det inte alls du får ha tåla mod tills han säger att han kan se mirage island så detså :kung: JAG HATAR DEJ!!!!DU TROR ATT DU HAR RÄTT ALLTID!MEN DENNA GÅNG LJUGER DU!DET HAR JAG OCKSÅ NU TESTAT! PS.Äntligen har du kommit tebax,jag hoppas att du har svarat på Mew-frågan.....DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 är det inte alls du får ha tåla mod tills han säger att han kan se mirage island så detså :kung: :blink: fishar........ öh. det e bara att testa olika pokemon och sen hoppas på att han säger att han ser Mirage island idag... så snälla, skrik inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 är det inte alls du får ha tåla mod tills han säger att han kan se mirage island så detså :kung: FisharMario: Han ser den inte alltid bara ibland om din PKMN har rätt ID nr ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 aja då måste jag ryka in.. Man går till Staden på stockarna sen går man till huset längst ner till höger så är det en kille som tittar ut genom fönster.. Snacka med han, om ID numret på nån av dina pokemon i partyt har rätt ID (vet inte vilket det ska vara) så då säger han: I can see Mirage Island Today typ, sen om du inte har rätt ID så säger han typ: I Cant see Mirage island Today och man får Latios eller Latias på mirage island inte den dära andra Mew eller vad han sa, det finns 2 sällsynta berry där som är bra och man kan möta "baby" pokemon där som man inte kan möta nån annanstans... kthxbye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 man kan inte fånga latias eller latios på mirege iland man kan fånga dom på sothern iland :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 om man vill ha jirachi så är det nog lättast med GS/AR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 man kan inte fånga latias eller latios på mirege iland man kan fånga dom på sothern iland :meddum: man fångar dom på Mirage Island lättas, men dom finns nästan över hela kartan, man måste vara på rätt plats i rätt tid. Jag har mött den engång i öknen så nu kan jag se i pokedexen var den är, men den förflyttar sig hela tiden. Sapphire = latias (om Latias är den blåa annars tvärtom) och i Ruby Latios (om latios är en röda annars tvärtom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Men möter latias/latios första gången höger om safari zonen gräset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 nej man kan möta han vars som helst nästan! jag mötte han första gången i öknen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 man kan inte fånga latias eller latios på mirege iland man kan fånga dom på sothern iland :meddum: Latios=Blå Latias=Röd Laties=Grön(min hitta på Lati@s) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg