Hoppa till innehåll

Jirachi I Pokémon Ruby?


Gäst Zero_Tolerance

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

är det inte alls du får ha tåla mod tills han säger att han kan se mirage island så detså :kung:

 

JAG HATAR DEJ!!!!DU TROR ATT DU HAR RÄTT ALLTID!MEN DENNA GÅNG LJUGER DU!DET HAR JAG OCKSÅ NU TESTAT!

 

PS.Äntligen har du kommit tebax,jag hoppas att du har svarat på Mew-frågan.....DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Gäst Wish_Maker

aja då måste jag ryka in.. Man går till Staden på stockarna sen går man till huset längst ner till höger så är det en kille som tittar ut genom fönster.. Snacka med han, om ID numret på nån av dina pokemon i partyt har rätt ID (vet inte vilket det ska vara) så då säger han: I can see Mirage Island Today typ, sen om du inte har rätt ID så säger han typ: I Cant see Mirage island Today och man får Latios eller Latias på mirage island inte den dära andra Mew eller vad han sa, det finns 2 sällsynta berry där som är bra och man kan möta "baby" pokemon där som man inte kan möta nån annanstans... kthxbye

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

man kan inte fånga latias eller latios på mirege iland man kan fånga dom på sothern iland :meddum:

 

man fångar dom på Mirage Island lättas, men dom finns nästan över hela kartan, man måste vara på rätt plats i rätt tid. Jag har mött den engång i öknen så nu kan jag se i pokedexen var den är, men den förflyttar sig hela tiden. Sapphire = latias (om Latias är den blåa annars tvärtom) och i Ruby Latios (om latios är en röda annars tvärtom)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

man kan inte fånga latias eller latios på mirege iland man kan fånga dom på sothern iland :meddum:

 

Latios=Blå

Latias=Röd

Laties=Grön(min hitta på Lati@s)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...