Hoppa till innehåll

Djurplågeri I Tv


Rekommendera inlägg

Har ni sett vilken ny dokusåpa som kanske ska starta i England? Extreme Pet Makeover! Fy, vad grymt! Jag tror inte det finns nåt djur som skulle be om att få bli plastikopererat om det kunde tala. Det är bara för djurägarnas egen skull. Hur kan de vilja skada sina djur på det sättet? Den som låter plastikoperera sitt husdjur är inte riktigt klok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

:angry: :angry: Fy f...n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur kan dom göra nå´t sån´t ja älskar ju djur av hela mitt hjärta. Dom visar det i TV också vad skulle de säga om mot deras vilja dom blev plågade så det kan de få svara på He-he-he-he-he-he-he! (Jag skrattade åt de som egentligen ska plågas) :angry:

P.S ja gillar DEOXYS.

Redigerat av Dannie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Djurplågeri nu igen?

Hm, jag kan ju nämna en grej jag såg för ett tag sen.

Det var nån känd regissör som hade gjort en ny film och mitt i den slaktade man en livs levande åsna. Gubben påstod att det inte gör något, eftersom åsnan ändå skulle slaktas. Så nu fick den ju leva lite längre.

Så är det någon som ser en film där de slaktar en åsna så kan det mycket väl vara just den. Fräscht! <_<

 

Djurplågeri i TV... usch. Att de aldrig lär sig. Varför inte utrota alla djur från jordens yta istället? Det är ju precis vad de är ute efter. Istället för att göra en insats för utrotningshotade djur, så väljer de att plastikoperera hundar...

Blir arg när jag hör sånt. Ska nog sluta skriva nu, skulle kunna göra ett utlägg på femtio sidor om jag fick gå lös nu... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla djurplågare borde plågas själva jag älskar också djur i hela mitt hjärta om jag ser nån t.ex slå en liten valp eller katt unge eller vill skräma då är det synd om den.När jag var i jordanien hämta jag med min katt därför ingen var då hämta då sparka nån till den det var bara en liten katt unge f*n vad arg jag blev så hoppade jag på honom lyfte upp han och slängde han i väggen.Så då hade min kattunge brutit sitt ben den plågades mycket :( .Alla som som födds i jorden har tillåtelse att bo i jorden dem flesta är typ från Asien som plågar hundar katter och sånt .I ryssland dem är galna dem slaktar kaniner.

jag kollar varje gång på Animal planet i tv.

Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fy f....................n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilket j...a sätt! så kan man väll inte göra! det är groooooooooooooov djurplågeri! ni kan väll göra något program där ni plågar er själva!

 

(inte ni som är medlemmar)

Suck...program där man plågar sig själv finns redan... Inte för att det jämnar ut sig men...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...