Arwen Undomiel Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Har ni sett vilken ny dokusåpa som kanske ska starta i England? Extreme Pet Makeover! Fy, vad grymt! Jag tror inte det finns nåt djur som skulle be om att få bli plastikopererat om det kunde tala. Det är bara för djurägarnas egen skull. Hur kan de vilja skada sina djur på det sättet? Den som låter plastikoperera sitt husdjur är inte riktigt klok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super_coola_jag Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 håller me hur f*n kan man låta djur plågas så där..ja tror inte att nån speciielt vill de eller kanske en pitpull för den e så ful men ändå..de e taskigt.VERKLIGEN TASKIGT I DUMT O IDIOTISKT :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) :angry: :angry: Fy f...n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur kan dom göra nå´t sån´t ja älskar ju djur av hela mitt hjärta. Dom visar det i TV också vad skulle de säga om mot deras vilja dom blev plågade så det kan de få svara på He-he-he-he-he-he-he! (Jag skrattade åt de som egentligen ska plågas) :angry: P.S ja gillar DEOXYS. Redigerat 30 December 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 tja varför kan dom inte medans dom håller på plastik operera hussen och matten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Djurplågeri nu igen? Hm, jag kan ju nämna en grej jag såg för ett tag sen. Det var nån känd regissör som hade gjort en ny film och mitt i den slaktade man en livs levande åsna. Gubben påstod att det inte gör något, eftersom åsnan ändå skulle slaktas. Så nu fick den ju leva lite längre. Så är det någon som ser en film där de slaktar en åsna så kan det mycket väl vara just den. Fräscht! <_< Djurplågeri i TV... usch. Att de aldrig lär sig. Varför inte utrota alla djur från jordens yta istället? Det är ju precis vad de är ute efter. Istället för att göra en insats för utrotningshotade djur, så väljer de att plastikoperera hundar... Blir arg när jag hör sånt. Ska nog sluta skriva nu, skulle kunna göra ett utlägg på femtio sidor om jag fick gå lös nu... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Frågan är hur många tittare det verkligen lockar. En sööt liten hund...bzztt...slafs...sådär ja! Nu fick hunden rätt färg på nosen! Tillräckligt meningslöst utan att man räknar med själva plågeriet... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 DET DÄR ÄR JU FÖR f*n SJUKT !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) Alla djurplågare borde plågas själva jag älskar också djur i hela mitt hjärta om jag ser nån t.ex slå en liten valp eller katt unge eller vill skräma då är det synd om den.När jag var i jordanien hämta jag med min katt därför ingen var då hämta då sparka nån till den det var bara en liten katt unge f*n vad arg jag blev så hoppade jag på honom lyfte upp han och slängde han i väggen.Så då hade min kattunge brutit sitt ben den plågades mycket :( .Alla som som födds i jorden har tillåtelse att bo i jorden dem flesta är typ från Asien som plågar hundar katter och sånt .I ryssland dem är galna dem slaktar kaniner. jag kollar varje gång på Animal planet i tv. Redigerat 30 December 2004 av 0010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlaser Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) fy f....................n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilket j...a sätt! så kan man väll inte göra! det är groooooooooooooov djurplågeri! ni kan väll göra något program där ni plågar er själva! (inte ni som är medlemmar) Redigerat 30 December 2004 av Zlaser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 fy f....................n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilket j...a sätt! så kan man väll inte göra! det är groooooooooooooov djurplågeri! ni kan väll göra något program där ni plågar er själva! (inte ni som är medlemmar) Suck...program där man plågar sig själv finns redan... Inte för att det jämnar ut sig men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 faaaaaaaaan dom är helt dumma i huvet om dom har nått!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Habit Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Kirurgerna borde låta djuren plastikoperera de istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.