Hoppa till innehåll

Djurplågeri I Tv


 Dela

Rekommendera inlägg

istort sätt är det bara vi människor som tycker synd om andra, djuren skiter i ifall någon av deras bröder/systrar dör, dom skulle även kunna döda för att överleva, i djurens värld är det de enda som räknas, att överleva och föra sina gener vidare, men att operera sina djur för att dom ska bli "vackrare" kan ju verka lite segt, om det inte handlar om ett lifs viktigt ingrep kanske att dom har hjärt fel eller liknande så ska man inte skära... men människor kan gärna skära i varandra så länge dom blir snyggare, för det kan inte någon neka att man kan bli snygg av det, fast det finns ju folk som är intreserade av djur, tidelag... Enligt en undersökning som P3s program Front säger sig ha tagit del av har vart 20:e husdjur som kommer in till veterinären och som inte råkat ut för olyckor, fått sina skador efter ha utnyttjats sexuellt av en människa... SEGT och det är i sverige...och det är inte förbjudet heller, dom tog bort det förbjudet mot det 1944 men man kan anmälas för djurplågeri...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.

Är man idiot om man inte tycker djur är människor?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(nebbig @ 07/01-2005 11:09:10)

Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.

Är man idiot om man inte tycker djur är människor?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA djur är människor djuren kom först till världen det är bara människor som har kommit på namn men vi är en annan ras av djur.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

plastikkirurgi... på djur? de är helt j*vla sjukt!

mossa en kattunge med klack skor....!?

va är de för en värld vi lever i!?

azzå jag skäms värkligen över att vara en människa!

vi kom till jorden för att ta hand om varandra... och vad gör vi? vi plågar djur som tog våra förfäder lång tid att avla fram! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0012 @ 07/01-2005 10:11:43)
(nebbig @ 07/01-2005 11:09:10)

Djuren bryr sig visst om sina bröder eller så.T.ex hundar människans bästa vän om du är sjuk stannar den hos dig hela tiden.När jag va i jordanien hade vi en hund där jag var så sjuk.Dem hoppade på mig och sov bredvid mig.Djur är också människor men det finns idioter som inte tycker det.

Är man idiot om man inte tycker djur är människor?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA djur är människor djuren kom först till världen det är bara människor som har kommit på namn men vi är en annan ras av djur.

Ta det lugnt nu! Det ÄR BEVISAT att djur bryr sig om sina syskon, vänner och föräldrar. Om en i en vargflock hamnar i knipa kommer kompisarna och hjälper, om en dör står ungar t.ex. och "sörjer".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

plastikkirurgi... på djur? de är helt j*vla sjukt!

mossa en kattunge med klack skor....!?

va är de för en värld vi lever i!?

azzå jag skäms värkligen över att vara en människa!

vi kom till jorden för att ta hand om varandra... och vad gör vi? vi plågar djur som tog våra förfäder lång tid att avla fram! :angry:

Bra sakt selkie girl

 

 

Jag håller med jag skäms också att jag är född i denna värld .Och flesta säger att kärlek är viktigast jaha när man dödar djur betyder det kärlek -.-.MEN DET ÄR FOLK SOM INTE BRYR SIG OCH T.EX OM EN KATTUNGE GÅR I VÄGEN SÅ SPARKAR DEM BARA TILL DEN ELLER OM EN KATT GÅR I VÄGEN SÅ KOMMER DET EN BIL OCH SER KATTEN OCH BRYR SIG INTE OCH KÖR ÖVER DEN ASSÅ JAG BLIR ARGGGGGGGGGGGGG :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh: Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh: Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...

Vi är en annan ras av djur.t.ex katt är en ras av djur hundar är en ras av djur det finns olika raser.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0012 @ 07/01-2005 12:12:32)

Jag fattar fortfarande inte hur man kan säga att djur ÄR människor. Om djur vore människor skulle det ju inte vara något fel med att plastikoperera ett djur, det skulle ju vara precis samma sak som med en människa, eftersom djuren var människor... :huh:  Kan nån vara vänlig att förklara detta för mig...

Vi är en annan ras av djur.t.ex katt är en ras av djur hundar är en ras av djur det finns olika raser.

Visst, jag fattar nästan. Om du menar att människor är djur då fattar jag...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...