Schassen Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Som ni alla vet har det hänt en stor naturkatastrof i Asien nu och nu uppmanar Röda Korset och Aftonbladet folk att skicka ett sms där det står ASIEN (med stora bokstäver) till 72 105. Det kostar 30 kr och dom pengarna går till behövande i det drabbade området. Om ni inte har pengar på eran mobil så tycker jag att ni ska ta era föräldras mobiler och skicka från den för 30 kr låter kanske inte så mycket men det är mer än vad man tror i en sån här situtation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 har du gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) har du gjort detJa det har jag faktiskt gjort,för om jag inte hdáde gjort det skulle jag inte ha gjort denna trådMina föräldrar har gjort samma sak dom också Redigerat 30 December 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Undrar om admin kan ge några procent från sms:andet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Undrar om admin kan ge några procent från sms:andet? knappst, den gris knorren lär behålla alla sina pengar för att förbättra resurcerna på fuska.se. jaja, själv har jag en mobil, men den gick sönder för nårra år sedan, så jag kan inte skicka något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 har gjort det på det sätt man ska göra i finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (Dark_Magician @ 30/12-2004 17:01:55) Undrar om admin kan ge några procent från sms:andet? knappst, den gris knorren lär behålla alla sina pengar för att förbättra resurcerna på fuska.se. jaja, själv har jag en mobil, men den gick sönder för nårra år sedan, så jag kan inte skicka något vadå grisknorr? har vi satte in pengar påå rödakorsets postgiro istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Skickat 2 gånger och mina föräldrar skickade 3 gånger . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) jag ska skicka! :( de kanske låter galet..... men jag tycker att de som hent i asin är ganska fantastiskt.... de blir en jord bävning som når 9,0 på richterskalan sunamis höga som höghus sköljer över städer och byar nära havet men ändå så överlever människor... blue village pakarang resort där jag var i februari tidigare i år är helt förstört... de såg vi på nyheterna... då svicha de många tankar igenom huvudet......... Redigerat 30 December 2004 av Selkie_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) *ändrat* Redigerat 30 December 2004 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag har ett stackars kontantkort som jag inte visste vad jag skulle göra med det, klart man skickar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Skickat~ Hoppas det fixar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.