0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 I PLANTAGEN är det skit biligt 3 mega black rocket för 159 kr.Men min pappa kom nyss med lite fyrverkerier 1 tårta vad man en ska kalla 1 paket med raketer 2 black rocket och 1 packet med smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag har köpt nån Smällare som heter The legend of ufo....det står att den är den största och bästa smällaren i hela vida världen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Använd pengarna till något nyttigt, skänk dem till behövande efter Thailand 9.0 jordbävningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Använd pengarna till något nyttigt, skänk dem till behövande efter Thailand 9.0 jordbävningen... Jag köpte bara för 199 kr så jag skänker till Thailand och de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 har en kompis som har med sig lite smällare och sånt från kina :D här kommer det att smällas rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 har en kompis som har med sig lite smällare och sånt från kina :D här kommer det att smällas rejält Tror du det typ inte så många har köpt fyrverkerier för att man inte ska glädjas efter katastråfen i ASIEN istället bättre att skicka pengar till RÖDA KORSET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ehh... jag har sms:at 5 ggr till 72 105 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ehh... jag har sms:at 5 ggr till 72 105 Jo men i Metro såg jag att.Fyrverkerier inte såls så mycket i år efter katastråfen i Sydostasien.Det är sant därför mina kompisar aldrig köper och min pappa har kompisar dem säljer dem värsta fyrverkerierna från SVEA typ inga köper bara mest en massa turkar kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Vi ska skänka till röda korset men ett nyår utan raketer skulle kännas skumt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Vi ska skänka till röda korset men ett nyår utan raketer skulle kännas skumt :S Ska man fira med raketer när en massa har dött ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (0010 @ 31/12-2004 11:29:14) Vi ska skänka till röda korset men ett nyår utan raketer skulle kännas skumt :S Ska man fira med raketer när en massa har dött ! Man får väl fira bäst man vill, har man skänkt pengar så har man, har man köpt raketer så har man, själv har jag gjort både och... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (0010 @ 31/12-2004 11:29:14) Vi ska skänka till röda korset men ett nyår utan raketer skulle kännas skumt :S Ska man fira med raketer när en massa har dött ! Tror du att man firar att dom dött <_< Man firar ju att det nya året kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.