Dark Elite Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag har Jirachi och Deoxys på Ruby men jag vill ha dom på FireRed! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag har Jirachi och Deoxys på Ruby men jag vill ha dom på FireRed! Låna nåns GBA och en linkkabel! Så byter du!!!!! Är det SÅ svårt.... Sorry om jag låter otrevlig.... men du kunde ha sagt från början att du har dom på Ruby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 OK, förlåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 om jag har fel varför skriver jag då?! jag skriver inte utan att söka efter info och fakta och sånt först(ibland har jag glömt att göra det) för att få dom till FireRed/LeafGreen måste man ha Ruby & Sapphire Plate och ge dom till en snubbe nånstans så kan man byta med ruby & sapphire Föresten har jag Jirachi som jag fick av pokemon channel Bevis : OT(Original Trainer) heter CHANNEL :P om min digital kamera inte hadde tappat bort sladden hade jag visat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 HALLÅ! Man kan inte få Jirachi på fr/lg om man inte byter eller fuskar med gameshark med action replay går det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Har vi sagt nått annat då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Och jag har AR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 det funkade inte från den där sidan kanske för jag inte klarat pokemon ligan eller? jag har försökt göra mystery gift med min brorsa men det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Men det ska stå LINK TOGETHER WITH ALL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ska köpa AR värkar bra...men fattar int hur dn funkar. Den där touren eller va re *pip* hette har inge aning om när ren kommer till sverige men om den kommer hit så kommer Nicita vara där! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Man får skriva in koder och massa sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Verkar kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg