Boiuthh Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 forum.fuska.se »Array »Array »Array så stod det när jag var inne i musikforumet för ett tag sen (alltså länkarna under livefunktionen) vad var det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Konstigt det har hänt här i natten sidan kan inte visas error hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Uppgraderingar nu på natten ;) Men dessa skall nu vara klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 vad för "uppgraderinger" om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Serveruppgraderingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 det är väll bara bra att dem uppdaterar sidan, ragnarök... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) ehhh...jag tror du missupfattade, jag fråga dom vad dem gjorde för uppgradering <_< Har du hört något som kallas "Fakta"??? Redigerat 31 December 2004 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Det är vell att dom måste updatera för att det ska snabbar och inte buggar och att det inte ska krångla ;) i think... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.