Thunder Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Hackar broadbandet om sin internet anslutning hackar? Undrar för jag vet inte om jag ska köpa det! För varje gång nån pratar i telefon så funkar inte internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Om du spelar online och någon ringer kommer du ju bli "disconnected" från online spelet isf.. Och om ditt bredband blir lite hackigt och segt då blir det ju mer lagg på online spelet också..Men det är ju inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Vad har du för anslutning nu? Vad har du för dator? Vad ska du byta till för bredband? När hackar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Vad har du för anslutning nu? Vad har du för dator? Vad ska du byta till för bredband? När hackar det? Om du menar internet anslutning så: Bred Band annars vet jag inteJag har en Windows Xp proffesional Jag ska inte byta bred band När någon ringer eller det ringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Låter som du behöver sätt adsl filter på telefonerna hos dig, du bör fått med några med adslmodemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 mitt bredband har inga problem när det ringer. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg