Hoppa till innehåll

Biloteket


Skinnpytte

Rekommendera inlägg

Minns inte i vilken ordning man fick göra dessa delar men olika delar jag minns av sista bossen:

 

Slå sönder de små ögonen som flyger runt honom. När alla är borta anväder du pilar på kroppen. Efter några gånger börjar ögonen ha skydd runt som du suger in med "Gust Jar" och fortsätter på samma sätt.

 

När han är ett stort runt öga och kör ner sin arm i marken så den dyker upp på annan plats använder du dig av "Cane of pacci" på armen. Förminskar dig och går in i ingången på armens framsida. Där inne finns små runda rackare där den ena är lite röd i mitten. denna matar du med svärdet som en vilde. Samma sak gäller när det är dags för arm två med skillnaden att i denna arm är det mörkt.

 

Degs för det lite svårare. Du måste se ut för de runda elektriciteten som han skickar åt olika hål. Därefter När alla fyra ögon skuter rund elektricitet samtidigt skall du slå tillbaks dessa men du måste vara "4 links" när du gör det så alla fyra ögon tar stryk precis samtidigt. Ögonen kommer nu att försvinna och du går fram och matar honom med svärdet. Detta tills han stupar.

 

Tror inte jag glömt något. Tog han någon mer form som jg glömt?

 

~Majstro~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

manåker till wind chesten i sjön sedan ska man för minska sig och prata med minichen i svampen han säger att biblioteket snat komer att öpnassedan åker man till biblioteket och då är det öppet jag tror att man gjorde så.

det är ändå inte öppet ju <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...