Hoppa till innehåll

Low Rider Race Med Cesar.

sas747

Rekommendera inlägg

Måste man komma etta för att komma vidare?

Om man förstört bilen lite, kan man laga den någonstans, eller är det bara att sno en ny bil?

Och så fattar jag inte riktigt hur jag ska göra för att få tag på pengar. Har 600$ nu, och det kommer man ju inte långt på. Att ta död på några ger ju inte speciellt mkt . Vad är bäst? Vad ger mest?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

Ja, man kan köra till Pay 'n' Spray för att måla om och laga bilen på nolltid. Det kostar cirka $ 100 och du hittar Pay 'n' Spray som en sprayflaska-ikon på kartan.

Men om du inte klarar av uppdraget, så kan du slå in den här koden som gör att du slipper ALLA racing-uppdrag: Triangel, Upp, Höger, Ner, L2, L1, Fyrkant.

För att få mer pengar kan du slå in den här koden som ger dig både fullt liv, fullt armor och $ 250 000: R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp.

Men om du inte vill fuska kan du köra till en travbana och satsa alla dina pengar på en bra häst ( den i ljusbrunt brukar vinna ofta ). Om du förlorar är det bara att ladda ditt senast sparade spel så har du pengarna igen.

Lycka till.

Mvh / Big Smoke 2 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ANDVÄND INTE KODER det förstör hella spelet!! (Har ett konstigt vice city nämligen) Hitta en bra bil när du kör lowraider racet,pröva ''SlamVan'' sen så fixar du till den med bästa decken,nitro osv..

Varför inte använda koder? Bara för att du har ett pajat Vice City?

Jag har slått in över 1000 koder på mitt och det funkar finfint, mitt GTA III också.

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...