sas747 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Måste man komma etta för att komma vidare? Om man förstört bilen lite, kan man laga den någonstans, eller är det bara att sno en ny bil? Och så fattar jag inte riktigt hur jag ska göra för att få tag på pengar. Har 600$ nu, och det kommer man ju inte långt på. Att ta död på några ger ju inte speciellt mkt . Vad är bäst? Vad ger mest? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Om du går ute på gaten (på natten) eller utan för ditt hus så kan du se mörkhyade killar som står mit på trotoaren, döda dom det är drugdealers man får 1-2 000 för en sån.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Det finns ett fusk på den här sidan där man får hur mycket pengar som helst klicka bara på fusk till ps2 sen GTA san andreas... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke 2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tja! Ja, man kan köra till Pay 'n' Spray för att måla om och laga bilen på nolltid. Det kostar cirka $ 100 och du hittar Pay 'n' Spray som en sprayflaska-ikon på kartan. Men om du inte klarar av uppdraget, så kan du slå in den här koden som gör att du slipper ALLA racing-uppdrag: Triangel, Upp, Höger, Ner, L2, L1, Fyrkant. För att få mer pengar kan du slå in den här koden som ger dig både fullt liv, fullt armor och $ 250 000: R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp. Men om du inte vill fuska kan du köra till en travbana och satsa alla dina pengar på en bra häst ( den i ljusbrunt brukar vinna ofta ). Om du förlorar är det bara att ladda ditt senast sparade spel så har du pengarna igen. Lycka till. Mvh / Big Smoke 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ANDVÄND INTE KODER det förstör hella spelet!! (Har ett konstigt vice city nämligen) Hitta en bra bil när du kör lowraider racet,pröva ''SlamVan'' sen så fixar du till den med bästa decken,nitro osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke 2 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ANDVÄND INTE KODER det förstör hella spelet!! (Har ett konstigt vice city nämligen) Hitta en bra bil när du kör lowraider racet,pröva ''SlamVan'' sen så fixar du till den med bästa decken,nitro osv.. Varför inte använda koder? Bara för att du har ett pajat Vice City?Jag har slått in över 1000 koder på mitt och det funkar finfint, mitt GTA III också. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag har också andvänt typ 100 koder på de här spelet jag fattar inte hur ditt spel kunde paja byt spel eller nåt för de värkar inte normalt!!! :angry: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 I Gta3 kan man andvända as många koder, blir ingen skillnad. För mig så laggar det ca 5-10% lättare av att jag andvänd 10 koder... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg