ironmaiden Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 vad ska man göra på den banan man ska ta sig in i en byggnad genom parkeringshuset och sno en nightfire-fil på en dator? Jag vet inte vart man ska. Jag har hittat rummet där man sätter på hissarna men sen vet jag inte vart man ska ta vägen. Larmet går ju på hela tiden! Kan någon hjälpa mig? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 HMM är det första bannan du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag tror det är fjärde banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 sorry :( . jag har bara spelet på game cube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 På fjäde banan så måste du akta för laserna och vakterna annars sätter dom på larmet ju ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.