Nimtro Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Är det någon som kan ge mig en tips för att jag klarar inte det den sista bilen på midtown mandnnes 3 snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Det var ett tag sen jag lirade det men annars så kan du ju fuska som jag gjorde :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeb Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Hur gjorde du då???:huh: Zeb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 du kan ju gå till första sidan o leta där....om du vet allt om Xbox kontrollen...många behöver jämt hjälp med det fusket med alla bilar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Alla bilar: Tryck och håll nere Vänster Analog-spak och tryck L, R, L(3), R(3), L(2), R(2) vid skärmen där man väljer bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Om han gör så att han får alla bilar så klara han inte banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 jag tror att man gör det också :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 man klarar hela spelet alla uppdrag ALLT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg