Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja, det verkar så enligt 0014, och det låter ju kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag köpte det för 600:-....sålde det för 500...jag tycker att det är värt att köpa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jo de e absålut värt att köpa! partnerna som man har äger och världarna har så himla skön grafik och bossarna e coola! Men de bästa e ju att det finns ''tempel'' som i zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 mmm....vilket är ditt favorit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Parrakatty å ''spike'' äger! hur snabbt varvade ni spelet? jag varvade de på 23 timmar totalt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vet inte...men jag skulle nog klara att göra det på 15 timmar...första gången jag körde det blev det ca: 70 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag klara det på 3 veckor första gången men nu skulle jag nog göra det på 10 timmar. Kooper är min favvo men jag använder mest bombette för hon är starkast. Jag hade en oslagbar teknik mot sista bossen innan men jag har glömt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag gillar också Bombette mest... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vet inte...men jag skulle nog klara att göra det på 15 timmar...första gången jag körde det blev det ca: 70 timmarshit man... jag har inte klarat det änu och är bara på 19 timmar! är vid sista bossen. bara döda bowser sedan tror jag att jag klarar spelet, så det blir väll runt 20 timmar.... och vem tusan pallar med att köra spelet igen? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Någon som har det eller varvat det?? Jag har varvat det!!! vad är paper mario för spel? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Paper Mario är inte det någon RPG??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (geparden @ 06/03-2004 21:01:02) Någon som har det eller varvat det?? Jag har varvat det!!! vad är paper mario för spel? :blink: man går runt som en Platt mario i en Platt värld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg