Xynthiar Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag har laddat ner trainern till sims 2 men den funkar inte! hur ska jag göra för att den skall fungera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 har du inte läst nedanför...när du ska ladda ner trainer....dom sa att det kanske inte funkar om du laddar ner det...sry :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 visst e det synd...försök med fusk som INTE är trainer...ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 du får inte skriva två inlägg på raken!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag tror att det var så att om du installerat patchen till The Sims 2 så fungerar inte te.x alltid fullt humör trainern. Avinstallera patchen eller ominstallera spelet. Eller om det är måbra trainern, ladda ner en tavla som simmarna tänker på så att dom mår bra istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Okey...men testa xpdisken om du nu redan har gjort en startdisk av den. Onödigt å göra en ny om din funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Okey...men testa xpdisken om du nu redan har gjort en startdisk av den. Onödigt å göra en ny om din funkar ched up Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 jag bara copierade om nåt annat nån annan snackade om :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg