tomte_nisse Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 jag vill komma igång i spelet!! va ska jag göra me den konstiga stenen ??? (warp stone)
Netsire Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 DU ska samla ihop lite pengar (scarabs) sen ska du gå in på store ett affär der ska du köpa en candy (godis som warps stone kan äta sen går du till warp stone och så ger du den till han.
shacti Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 har du hittat staven? dum fråga men du sa faktiskt komma igång......
tomte_nisse Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) ledsen ja hitta inte posten :P ja klura ut det sj :D ja ja har staven, men nu har ja kommit en bit ja har klarat första bossen o fått stenen vart o hur ska ja lämmna den?? en sak till; när jag leker med trickey tricky tricki triki :bah: <_< DiNOSAURIEN FRÅN EATH WALKER STAMMEN! han som foljer äfter mig :bah: ni fattar men men när ja leker me honnom så ändrar han färg... varför gör han det?? Redigerat 2 Januari 2005 av tomte_nisse
LaAD Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 En fråga. Vad ska man gjöra när man ska springa upp på ett ställe där det kommer ner tunnor i "darkice mines"?
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 du ska få en nyckel senare i spelet av lill dinos mamma
shacti Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 tomtenisse: det är en litet "fusk" i spelet antagligen för alla (som jag) som tycker att nån av de andrar färgerna är kallare (coolare) super gamecube: du ska bära med dig en sån där bomb tunna upp till toppen som du sen ska slänga på en grej
tomte_nisse Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Okej, okej men kan ingen svara på min fråga; va ska ja göra me stenen?:D :P
tomte_nisse Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) ge till den stora sten gubben<_< ja mena den stenen ja fick av första bossen (den där fyrbenta masken me 2 armar som äter upp fox) Lite mer frågor :lol: : hur får ja större än 50 scarab bag?hur kommer ja förbi moonmountain pass?hur kommer ja förbi den dumma dinon vid warp stonen? vad ska ja göra me cheat tokens?vad ska ja göra i game well maze? kan man ha strål pistolen senare i spelet? Redigerat 3 Januari 2005 av tomte_nisse
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 den är väldigt viktig de finns 4 såna i spelet du kan inte få strål pistol ja is inte svara på nå mer
Tikal Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 <_< ja mena den stenen ja fick av första bossen (den där fyrbenta masken me 2 armar som äter upp fox) Lite mer frågor :lol: : hur får ja större än 50 scarab bag?hur kommer ja förbi moonmountain pass?hur kommer ja förbi den dumma dinon vid warp stonen? vad ska ja göra me cheat tokens?vad ska ja göra i game well maze? kan man ha strål pistolen senare i spelet? du får en större scarabag efter den andra krazoa spiriten vilken del i moon moutain pass? du kommer att komma förbi thorn tailen bakom warp stonen cheat token och the maze hör ihop men de ger en bara sound test och annat sk*t ingen strål pistol...
Rekommendera inlägg