oLiWeR Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag vet att man kan få Lugia och Ho-oh med hjälp av Mystery gift. Jag och min kompis 0016 Har försökt hur mycket som hälst med Mystery gift, men det händer liksom ingenting.Och jag bryr mig inte om Deoxys, jag vill endast ha Lugia och Ho-oh........... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag vet att man kan få Lugia och Ho-oh med hjälp av Mystery gift. Jag och min kompis 0016 Har försökt hur mycket som hälst med Mystery gift, men det händer liksom ingenting.Och jag bryr mig inte om Deoxys, jag vill endast ha Lugia och Ho-oh........... :cry: Det här var väl tråd:1000 om detta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (0035 @ 31/12-2004 20:20:50) Jag vet att man kan få Lugia och Ho-oh med hjälp av Mystery gift. Jag och min kompis 0016 Har försökt hur mycket som hälst med Mystery gift, men det händer liksom ingenting.Och jag bryr mig inte om Deoxys, jag vill endast ha Lugia och Ho-oh........... :cry: Det här var väl tråd:1000 om detta... Skule tro det men är du säker på att det inte är tråd 1769? Kolla på serebri.com eller gamefaqs.com istället för å fråga sånt som ingen vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Fel..... det här val väl den tredje tråden om detta <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag vet att man kan få Lugia och Ho-oh med hjälp av Mystery gift. Jag och min kompis 0016 Har försökt hur mycket som hälst med Mystery gift, men det händer liksom ingenting.Och jag bryr mig inte om Deoxys, jag vill endast ha Lugia och Ho-oh........... :cry: Har du hämtat det du har fått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) försök med nintendo´s "real life" maskin (den ska till sverige i år) :ph34r: :evil: :bah: Redigerat 2 Januari 2005 av Shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Va........ skojar du med mig.... tack..... liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag liksom vet ett anat set liksom som mankan få ho-oh på liksom om man har colosseum liksom kanman liksom fång ho-oh där liksom hehe :bah: lixsom kan man oxså skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 vadå serebii.com serebii.net menar du väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jaja,jag tror dom fattar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg