DanniQ Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 (redigerat) Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!! Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida. Lol 6 timmar hur lyckas du?? Liksom orka sitta vid Forum.fuska i 6 timmar Jo det är ju skoj men 6 TIMMAR!! <{POST_SNAPBACK}> Jag laddar ner såna stora saker under natten :cool: När man sover så låter man datorn stå på och ladda ner. Sorry för dubbeln, klickar alltid bara 1 gång på skicka knappen men nu blev det kanske något fel... Redigerat 30 Januari 2005 av DanniQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Okej ... Det kan man också göra om man inte störs av en låtande data... Alltså om den är på sitt rum. P.S Du gjorde Dubbel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 2 timmar ? Klaga. Väntade f*n på en video med Michael Jackson i över ett år, började som 1123 i kö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meecham Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) Fixa bättre server... Redigerat 30 Januari 2005 av Meecham Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Ska sen scana den med antivirus^! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 :evil: :angry: :evil: :angry: :evil: Jag har skört PARADISEISLAND Det är så dåligt!!!!!! inte alls som Habbo!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Bara för några tonåringar skapar ett spel så kallar dem det nåt med habbo ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skunk Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 vad e pardise island? jag laddade ner det på 2 min men hur går det till jag kmr liksom inte upp på serven va vanlig och ge instruktioner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Ni klagar på att 2 tim. är för mycket. Jag laddade ner ett spel som tog 6 tim. att ladda ner och så funkar det inte!!! Om ni är smarta så låt den ladda medans ni är inne på Fuska eller nån annan sida. exaktJag laddade ochså ner 1 spel. (riktigt) Det tog runt 2-4 veckor >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 LOl 2 timmar..? Det står 1tim 33min för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Var god ta inte upp 2 år gamla trådar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg