Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag vet inte vad jag skall göra, jag är i den mörka världen och en ädelsten blinkar på kartan men hur kommer jag dit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 snälla någon SVARA!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) skriv inte två inlägg Redigerat 1 Januari 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 okej... varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 man får inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hey! Vilken ädelsten är det+ ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Hey! Vilken ädelsten är det+ ?? den första, tror jag iallafall, jag menar jag har inte fått nån innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 man får inte okej det visste jag inte, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toticee Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 du sak gå till den plast där det första slotte var i light world fast i dark world. där finns en apa som du ska betala för att han ska öppna för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 du sak gå till den plast där det första slotte var i light world fast i dark world. där finns en apa som du ska betala för att han ska öppna för dig. menar du det slottet som är i mitten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toticee Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 nej det slottet där du fick pilbågen men i darkworld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) nej det slottet där du fick pilbågen men i darkworld. jag är inne i slotte men vet inte hur man kommer vidare Redigerat 4 Januari 2005 av Falconeric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg