sas747 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tack för tipset om att få pengar genom att ta kål på drugdealers. Finns det så här tidigt i spelet andra sätt? Har precis kommit till att jag kan använda den "svarta skåpbilen" och göra inbrott med. Så andra tips förutom att fuska vill jag gärna veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 kör taxi lr polisuppdrag o sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Man får inte mycket cash av in brott (oftast inte) man får emr av att döda drug dealers! polis uppdrag i polisbil/motorcykel får man mycket av, om du är på 3 banan så ska du sno pansar vagnen och göra uppdrag med den, i vice city fick jag över 1000000 för det :rolleyes: polis uppdrag om du inte kör pansar uppdrag.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke 2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tur att jag, som är fuskmästare på GTA: San Andreas, såg ditt meddelande! Slå in den här koden för att få fullt på liv, fullt på armor samt $ 250 000 ( ! ): R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp. Lycka till! Mvh / Big Smoke 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Var är drugdealers nån stans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Big smoke 2: Fusk mästare öhh.. lol! Vem kan inte alla fusk? vart har du hittat dom här :lol: Orka fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg