sas747 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Tack för tipset om att få pengar genom att ta kål på drugdealers. Finns det så här tidigt i spelet andra sätt? Har precis kommit till att jag kan använda den "svarta skåpbilen" och göra inbrott med. Så andra tips förutom att fuska vill jag gärna veta.
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Man får inte mycket cash av in brott (oftast inte) man får emr av att döda drug dealers! polis uppdrag i polisbil/motorcykel får man mycket av, om du är på 3 banan så ska du sno pansar vagnen och göra uppdrag med den, i vice city fick jag över 1000000 för det :rolleyes: polis uppdrag om du inte kör pansar uppdrag.!
Big Smoke 2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Tur att jag, som är fuskmästare på GTA: San Andreas, såg ditt meddelande! Slå in den här koden för att få fullt på liv, fullt på armor samt $ 250 000 ( ! ): R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp. Lycka till! Mvh / Big Smoke 2
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Big smoke 2: Fusk mästare öhh.. lol! Vem kan inte alla fusk? vart har du hittat dom här :lol: Orka fuska!
Rekommendera inlägg