Gäst Skellington Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Vilka spel kan man spela över internet med? Jag kanske ska köpa en bredbandsadapter till min gc, men vilka spel finns det? Och vilka av spelen är bra?
shacti Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 *double dash än så länge stöd bara det spelet och några få till som inte har släppts i europa nintendo har sagt att det ska komma fler spel med online stöd men det lär nog dröja
pollenallergi Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Double Dash har inte online stöd, det är om man ska LANa mellan flera kuber... De spelen som går att spela online är Phantasy Star Online 1/2 Phantasy Star Online:3 C.A.R.D Revolution
Gäst Skellington Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Jag visste att phantasy star online gick att spela, men finns inga fler? Har Nintendo glömt bort att dom har en bredbandsadapter...
pollenallergi Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Nej, de har de inte.. Men eftersom de inte satsar på dem själva så vågar inte trejdeparten utveckla spel med online stöd.
Gäst Skellington Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 Metroid Prime2 borde man kunna spela över internet, multi player
shacti Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 borde ja men det finns inte nintendo borde verkligen satsa mer på online-spel det är sånt som är roligast
Gäst henke37 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Det finns en method att spela lan-spelen över internet. Den heter Warppipe.
Rekommendera inlägg