firedamm Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 villket av dom har ska jag köpa?? 1 Ratchet and Clank 3? 2 Killzone? 3 Jak 3? snälla hjälp mig... men asså jah har längtat efter KILLZONE ett ganska bra tag nu men nu hare det ju blivit ganska poppulärt me RATCHET AND CLANK 3 och JAK 3 men jah vill har tips om villket jah ska köpa :) men skriv hälst onte bara typ : Killzone... eller bara : Jak 3 skriv hälst som en hel mening lixom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jak 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Killzone ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ratchet & Clank 3!!!!! Killzone har jag hört ska vara bra också....men jak3, inte lika bra som R&C 3 iallafall...vissa säger att de e barnsligare, men vad spelar de för roll om de e mycket roligare?!?! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 GTA SA :P .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 GTA SA :P .. det har jah redan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ratchet & Clank 3!!!!! Killzone har jag hört ska vara bra också....men jak3, inte lika bra som R&C 3 iallafall...vissa säger att de e barnsligare, men vad spelar de för roll om de e mycket roligare?!?! :angry: R&C är bra det är inte barnsligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 R&C 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 JAK 3 !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 R&C 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_forever Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Killzone :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 killzone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg