bjornaik Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Jag har spelet re-volt...tycker de e riktigt roligt trots att de e gammalt och att jag inte har spelat de på ett ganska bra tag. jag och mina kompisar gillar de mycket men det är bara jag som har cd:n och det verkar alldrig finnas i affär. (vi har gett upp för att antal år sedan eftersom det e ganska gammalt) vi har frågat runt lite men det verkar inte vara nån annan som spelat det, vilket är konstigt eftersom grafiken håller hög klass även idag, trots att det e så gammalt. Jag undrar helt enkelt om det finns fler som har spelat detta, annars e det synd att det har gått förbi så många.. :( vad tycker ni om det, och e de nån mer än jag som tycker att det borde ha sålt bättre. för dom som undrar så handlar spelet om att man kör runt radiostyrda bilar på olika banor. (skapat av Aklaim) ps. uppföljaren RC revenge suger, låt er inte luras av det snygga fodralet, blev mer och mer besviken när jag spelade det :angry: Citera
Dysfunction Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 joo jag har det. roligaste rc spelet, helt klart Citera
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 mm det är ass kul. spela det oss min kommpis ^^) Citera
bjornaik Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2005 härligt!!! visste att det fanns där ute !!! :) Citera
Schassen Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 En av mina kompisar har det och jag tror jag ska ta coh fårga honom om jag kan få låna det för det är ett mycket roligt spel fast det är lite gammalt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.