gta:san2 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 om du nu vill ha sims, så e det väl ett bra pris. jag har det och tycker att det bara är en förbetring av thesims :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 en J*VLIGT bra förbättring!!!! :P :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 tycker att du absolut ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 det e smart om du köper det för det priset!!! vad annars...skulle dyu köpt den för 550 ir vad tur att jag köpte den för 390 ungefär en gång :P:P aja billigt men nu lite dyrare men köp...smart än att köpa det för 550 ir mer!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Oki tack alla som har skrivit här nu har jag köpt the sims2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bilboedänge Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag hoppas att du har köpt det, därför att det är ett asgrymt gämfört med de tidigare, men det är kul de första 3-4 dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 det har han ju gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 tycker ni jag ska köpa sims2 för 420? köp det men här snackar man om att få hjälp inte fråga om att köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 det är ju en slags hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 nästan för det är att FRÅGA OM ATT KÖPA INTE HJÄLP!! trög Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) det e du som skriver onödiga grejer för att du skriver överallt te.x: vad kul :lol: ir mycket mer!!! du bara säger nåt för mera fuskamynt o rank!!! jag bara rättar till på de grejer jag vet!!! Redigerat 10 Januari 2005 av mint-mint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg