AeliuS_55 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Nån som vet hur man lägger in lite coola ljudeffekter till sin cs-server??? Jag har redan AMX och Metamod installerat.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 har du kollat på UA ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag har okså amx metamod och super hero mod nån som vet hur man lägger in det på cs.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja vet hur man lägger in AMX & Metamod men vad *f*n* är UA för nåt? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Borde inte detta vara i Counter-Strike forumet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 >>>UA - United Admins<<< :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Asså dom som vet varför kan du inte bara skriva i detta forum då en och bara säga "jag vet hur man lägger in amx mod och metamod" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 "jag vet hur man lägger in amx mod och metamod" :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 <_< f*n du kan inte se vad jag skriv ovanför vahmf har ud msn? så kanske du kan säga hur man lägger in meta mod och amx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 [email protected] = min msn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg