💬
Logga in
Fuska.se

Konstiga Texter?!

38 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Om man surfar ner i strömmen i pacifidlog town och man holler sig så långt ner som möjligt så kommer man till ett ställe där man kan dyka. om man gjör det så kommer man till konstiga texter eller vad det nu är för not. där kan man också simma upp och där finner man en massa konstiga texter . VAD ska jag gjöra där?

PS. stället heter:

ROUTE 134

SEALED CHAMBER

OCEAN CURRENT

snälla hjälp mig :cry: <_< :blink: :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

låter som braillie(eller nåt sånt)

det är blind skrift

leta efter din instruktionsbok till Pokémon Ruby/Sapphire och kolla på sista sidan så hittar du ett lexikon till skriften

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ok tack!!! :D :D :D

Nivå 0 · Nykomling

Fast det är väldigt svårt att fånga dom, jag menar dom tre "Regi" bröderna.

Men innan man kan fånga dom så måste man ha en Relicant högst upp i din

lista och en Wailord längst ner i din lista och sedan så trycker du på stenen

allra längst upp och sedan så kommer det en liten jordbävning och du kan börja söka efter dom tre "regi" bröderna i dom hemliga ruinerna som du säkert hittar snabbt.

:student:

Nivå 0 · Nykomling

OK, men hur kommer man in dit?

Jag kan inte komma in i området. :unsure:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Fast det är väldigt svårt att fånga dom, jag menar dom tre "Regi" bröderna.

Men innan man kan fånga dom så måste man ha en Relicant högst upp i din

lista och en Wailord längst ner i din lista och sedan så trycker du på stenen

allra längst upp och sedan så kommer det en liten jordbävning och du kan börja söka efter dom tre "regi" bröderna i dom hemliga ruinerna som du säkert hittar snabbt.

jamen det fungerar ju inte!!!

jag har en relichant högst uppe i mitt team och en waylord längst nere i mitt team och så trycker jag på "A" uppe på väggen där tecknena finns men inget händer!

ska jag ha min relichant längst uppe eller till VENSTER längst uppe (nr 1 eller 2 alltså)???

Nivå 0 · Nykomling

Numer 1...Asså, så att när det bli strid så är han den första pokemonen du strider med..

3 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

ok men det fungerar ju inte ändå! :( :unsure: :wacko:

Nivå 0 · Nykomling

Det finns två olika rum i ruinen. det ena rummet öppnas med dig, och i det andra rummet så ska du göra det som jag skev.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

vadå, efter att man har typ fått en jordbävning?

Nivå 0 · Nykomling

Nej..... du använder TM 28 DIG och öppnar den första dörren

och sen så gör du som jag skrev.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

ok tack

4 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

vad ska jag gjöra nu då? :blink:

Nivå 0 · Nykomling

man måste göra något för att öppna dem...

i en grotta var det att man skulle gå höger, höger, ner, ner och använda strengh...

och i en annan skulle man stå i mitte och göra fly....

5 Jan 2005

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in  och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

I den ska du ta fly...

Iaf läs min förklaring kommer snart med en länk... ;)

EDIT:Här är länken: http://www.fuska.se/fusk/?id=4745

Min "braiga" förklaring på alla...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
(0035 @ 05/01-2005 07:03:53)

nu har jag andvent DIG och öppnat grottan i sealed camber, då kom det en jordbävning sen gick jag längst ner i sand stormen,upp venster över dewford town, och ner venster från fortree city och kommit till 3 små grottor med 6 sten bumlingar runt omring vardera. jag gick in  och då kommer jag till sonna där konstiga tecken igen, jag har provat med DIG men det finns ingen regiice,regirock eller registeel där!

I den ska du ta fly...

Bra, men jag kommer inte in på dyk området.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

shyst!!! :D :D :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18
(Robban-11 @ 05/01-2005 11:24:49)
(0035 @ 05/01-2005 07:03:53)

I den ska du ta fly...

Bra, men jag kommer inte in på dyk området.

surfa längst ner hela tiden tills du kommer till ett ställe där det e grunt vatten överallt (inga stenar,berg eller nonting bara grunt vatten) plattsen e 9x6 steg och e nästan en fyrkant. då går du längst ner till venster, och så går du 3 steg upp och så gjör du surf. då e du där!!!

allting händer såklart i pacifildpg city vid strömmarna :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Tack, jag trodde det var den stora innan. :D

7 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

aha regi trion jag har alla men det är konstigt att de lär sig zap cannon men visste ni att att den staden vad det nu heter med strömmen om man går nord öst om stadennär man har klarat pokemon ligan kommer man till ski pillar där måste man ha mach bike och högst up står rayquaza!!!!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in