Zekk_018 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jag har spelat det hos en kompis och det såg ju okej ut men jag undrar om det verkligen är värt att köpa?? tröttnar man fort?? är det verkligen så bra som andra säger?? men jag vill höra vad ni tycker?? :rolleyes: är det värt att köpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag tycker det är värt pengarna, bättre grafik än det förra the sims. Men man gör samma saker som det förra, går ut på samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja, det är värt pengarna. Dock kan bli ganska enformigt om man spelat väldigt länge. Om det är värt det beror också på om du gillar The Sims eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosalie90 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Hej Det e värt varenda kr. Jag tycker du ska köpa det. Jag har det och det gammla och 2an e mycke roligare :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 tycker du ska köpa det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 det är du som väljer!! men här snackar man om att få hjälp inte fråga om du ska köpa ir ej!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 det är du som väljer!! men här snackar man om att få hjälp inte fråga om du ska köpa ir ej!!! det är trots allt en slags hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag har sagt det förr o säger det igen!! det är skräp fråga!!! man bestämmer själv om man ska köpa nåt inte vi!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Ja tycker att det är värt pengarna! :lol: Det är mycket roligare! Men ja håller me Rikku... Det beror på hur mycke du gillar Sims :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Har du testat det för o tyckte det var roligt/tråkigt så är det du som väljer för om du tycker det är roligt köp det...tråkigt?? VARFÖR FRÅGAR DU DÅ OM SVARET ÄR TRÅKIGT!!! så vad är ditt svar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 tänk om det inte är tråkit då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag sa: tråkigt? VARFÖR FRÅGAR DU DÅ OM DET ÄR TRÅKIGT!!! så vad är ditt svar? fattar du inte????? om svaret är tråkigt varför frågar han men jag frågade vad som är svaret... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg