Hoppa till innehåll

Polis Stjärnor Och Respekt M.m


sas747
 Dela

Rekommendera inlägg

Håller på för fullt på första ön och mina problem och frågor blir bara fler o fler:

Alltså detta med 1, 2, 3 osv polisstjärnor. Får man 2 st så jagar de ju dig och det känns ju hopplöst att komma undan. Vad har jag för nytta av dessa?

Hur får jag respekt resp sexapeal?

Gjorde en massa pimpuppdrag så att det kom upp att nu har jag så mycket så att tjejerna betalar för mig....Hur går man vidare med det? Var hittar man tjejer då?

Provat polisuppdrag med bil och motorcykel, men jag har inte en chans att få stopp på dem (samt att poliserna jagar mig hela tiden). Beror det på att jag kör för dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du gör något olagligt så får du poliser efter dig ( ju grovare brott desto mer poliser ) och de syns som stjärnor. Du kan ta väck dessa genom att slå in denna Wanted Level Down kod: R1, R1, Cirkel, R2, Upp, Ner, Upp, Ner, Upp, Ner.

Respekt kan du få på många sätt. Tex. genom att döda gängmedlemmar och ta över deras territories ( områden som de äger ). De områden som ditt gäng äger målas i grönt på kartan. Tips: Börja med att ta över Ballas Gängets territorium i Glen Park och Idlewood mm ( de är målade i lila på kartan ).

Om du vill få mer Sex Appeal kan du köpa snygga kläder, t.ex på Didier Sachs eller Prolaps. Om du inte har råd, slå in denna kod som gör att du får fullt liv, fullt på armor + $ 250 000: R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp!

Det finns en kod som sägs ge mer respekt också, men det är inte säkert att den funkar: R1, R2, L1, X, Vänster, Ner, Höger, Upp.

Prova den iallafall.

 

Hoppas du får nytta av detta

Mvh / Big Smoke :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Big Smoke 2: Varför ger du ut koder? du borde säga konsekvenserna för koder också! PS Didier's Sachs kan man inte gå in i från början, man måste klara ett av dom sista upp dragen

Du ! Jag är en trogen fuskare och jag kunde gå in i Dieder Sachs när hade 5 kvar av uppdragen i LV !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...