Gäst Beldur Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Måste man möta Gary i ligan andra gången man kör den också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Nej för Gary finns bara i Yellow men om du menar Blue som alla kallar Gary så jupp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag snackar om fr/lg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ja de måste man då har han pokemon i typ lv 75 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag har 23 pokemon i level 100 utan fusk så inga problem för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 j*vlar anamma jag klarar han aldrig han har ju pokemonen i högre lvl än min nybörjar pokemon som är på 74! :'''( Faen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 fånga mewtwo först då blir de mycke lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag har 23 pokemon i level 100 utan fusk så inga problem för mig Tog det lång tid att träna upp dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Du kan ta det lugnt jag spöade han med min första på level 64 den enda som är farlig är Tyranitar för han manglade alla utom min Dragonite fast Dragonite hade surf så det är ju inte så konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 fånga mewtwo först då blir de mycke lättare Attackerna som Mewtwo lär sig är JÄTTEdåliga (tycker jag i alla fall)! En Pokémon ska lära sig flera attacker av olika typer (som Psychic, Dark, Grass etc.) och inte som Mewtwo. Den lär sig praktiskt taget endast Psychic-type attacker, så jag förstår inte hur det blir lättare!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Han är asbra mot den tredje tränaren i elite four. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Jag snackar om fr/lg... det gör jag medKillen = Red Tjejen = Green Rivalen = Red, Green, Blue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg