DriverX Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Hur Låser Man Upp Den Hemliga Banan Och Karaktären? Har Klarat Spelet Men Fick Inget Nytt =( Vad Ska Man Göra? HJÄLP.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 måste vara nån bug eller nåt prova att varva om det...det är ändå väldigt enkelt... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Måste man inte varva det på nån speciell nivå då? det finn ju godkänt, bra, utmärkt och perfekt? vem e den nya karaktären??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Du måste komma upp i L10 med någon karaktär,då får du en bana till den gubben.När du klarat den får du Isildur.Klara hans bana och du får secretcodes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Vart hämtar man honom då??? hittar honom inte =( lr den hemliga banan= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Prova att spela om hela spelet för det hände så för mig också och då provade jag att spela om allt och då fungerade det för mig så prova med det om det inte fungerar så får du fråga igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg