lukas95 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 jag har klarat det men jag kommer inte ihåg jag har klarat ligan jag ska fånga ho-ho men jag kommer inte ihåg hur man får L disk D disk
Gäst wozfe Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 När du har klarat realgam tower kan du gå in i team snagems gömställe. När du har klarat "bossen" i Team snagem så får du D-disk. använd D-disk i the under så kommer du till ett nytt colosseum. på golvet ligger det steel teeth. ge dem till gubben utanför the under colosseum så får du L-disk.
Gäst colla_killen Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 hur kommer man till the under :blink:
Deoxys 2 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Till spellarn Wozfe sa just det. Och till coola_killen för att komma till the under så ska man gå in i den där slarviga staden jag kommer inte i håg vad den heter iallafall så ska man gå inn där och åka ner i the under=) Behöver ni hjälp med colosseum pma mig=)
Gäst colla_killen Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Skrivet 4 Januari 2005 jag fatar inget med vad du menar erika94 :blink:
Foxyrock Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Han menar att du ska klara Miror.B i Pyrite town eller vad det nu heter.
Gäst colla_killen Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 det har jag redan gort men jag kom ju inte till the under :angry:
Deoxys 2 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 ja men det är klart har du gett hjulet till dom dr gubbarna i det där vind saken eller vad det är
Deoxys 2 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 Ja men då ska du kunna gå in i miror.B´s tillhåll och gå ner i the under det kunnede iallafall jag???
Rekommendera inlägg