slipknot_mick Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Tjena! Jag har fastnat på Chapter 14, Dark Energy när den där snubben som ska åka iväg till ett annat universum eller vad han nu ska göra. Vad är det egentligen man ska göra? Jag har skjutit iväg såna där bollar med gravity-vapnet men det händer ju inget. Det enda man kan göra är ju att stå och se på när man får mission failed och det är ju inte så kul <_< Hoppas att någon annan vet annars får jag ju fuska, eller? :huh: Tack på förhand, MVH Timmy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slipknot_mick Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Vet ingen hur man gör? Måste veta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Centura Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 du ska skjuta dom energi kulornaa längt uppe på teleporten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slipknot_mick Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Tack för hjälpen... ska testa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 jag minns att man skulle skuta på några saker som höll upp teleporten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 det är snurrande saker runt teleporten skjut sönder dom innan han kommer upp sen när skyddet är borta då ska du skjuta på teleportern 3 gr sen dör alla förutom gordon freeman tror jaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg