0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 den på nintendo.se använder ajg till majoras mask....om nån frågar efter OOT använder jag mina guider.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jaja, men har du själv kollat i guiderna för hjälp, alltså fuska till Zelda spelen, eller e du skillad och klarar dig utan (det gör jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag använder inte guider till de spel jag spelar...då blir det antagligen för lätt...däremot skriver jag ner det jag gör till en guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jaha ok, jag använder heller inte guider, det blir ju tråkigt då, et är bättre att ha klarat ett spel till 80 % utan guider, än ett spel till 100 % med guider! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 japp....detsamma gäller med fusk...det blir FÖR lätt om man använde fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ja, vad är då utmaningen i det hela, nöjet.. spelet e ju roligast när man spelar det, inte när man klarat ut det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 aja....nu ska vi inte börja prata om nåt annat än Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men det finns inte så mycket att säga om MM, ingen har behövt hjälp på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag ska köpa majora's mask snart och då kommer jag behöva mycket hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kanske från början...men efter blir det lätt...vilket är erat Favorit tempel?? mitt är Stone tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag ska köpa majora's mask snart och då kommer jag behöva mycket hjälp snart, isåfall NU, det försvinner väl snart helt från marknaden... Tempel i rolighets ordning: 1. Stone tower Temple 2. Great Bay Temple 3. Snowhead Temple 4. Woodfall Temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 hur kommer jag till andra templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg