Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 vilken sten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 där goron racet är arrangerat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag har sprängt den stenen plus så har jag klarat racet och fått det tredje svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag frågade annars daniel_björk....men ändå..har da ALLA föremål..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 är Majora´s Mask kul? jag har funderat på att skaffa det, men det är många som säger att det suger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 majoras mask är bra...men ocarina of time har 9 "tempel/banor" medans Majoras mask bara har 4 st....majoras mask är kul..du borde köpa det..ocarina of time är mer välgjort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 okej. det blir nog till att skaffa det snart tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 du kommer nog inte att ångra dig..det kan jag lova..men ta det nästa gång i Köp och sälj forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har sprängt den stenen plus så har jag klarat racet och fått det tredje svärdet Det är inget bakom stenen,jag gorde det på dag 1.Jag har fått zora masken och vad ska jag göra nu?På guiden står de så här: Gå ut igenom den östra delen och spela the Epona's Song. Rid på Epona ner genom berg terrängen, hoppa over de två staketen och gå av, använd the Lens of Truth på cirkeln av stenar. MEN VAR EXAKT ÄR SOLDATEN?!?!?!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 i en stenring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 hej.... jag har sätt hur man får ett bättre svärs genom att döda en gele klum utanför clocktown.... men jag hittar alrig den med stenen eller vad det va..... VART ÄR DEN??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 det funkar inte..jag lovar... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg