Joy Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Den guiden finns på fuska.se.. Den finns som länk när man går in på fusk till Majoras mask, till en nintendo hemsida om zelda.. Där är det många som tar guider ifrån här på sidan.. 0014, om du nu skrivit guiden själv.. Varför står det attt man behöver använda en eldpil på bikupan och inte en vanlig? Det går bra med vanlig också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 därför att den e kopierad såklart... De flesta brukar ta guider från Zelda Sverige! nintendos zelda sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 därför att den e kopierad såklart... De flesta brukar ta guider från Zelda Sverige! nintendos zelda sida det gjorde jag också...men de till OOT har jag gjort själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Hur får man alla spindlar därman ska hjälpa hon som håller på att bli en spindel,jag hör dom i dom stora krukorna men komer inte åt dom och jag har 28 spindlar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/ze...ras_mask_se.txt på den här sidan i innehålsförteckningen på Nr: -07 finns ditt svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 jag kan tyvär inte hitta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 hur får jag tag i en fisk? jag hittar ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 det finns en i stock pot inn i köket...det finns en liten pöl med vatten och där simmar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 det finn sju fiskar på andra ställen i spelt också, i de flesta hål man kan gå ner i te x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mmm...men den i stock pot inn är den enda jag kommer på...och den är lättast att hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Annars är det ju bara att gå till West clock town till raden med affärerna och gå in i den affären som är vänster om bomb affären (Bombaffären är längst upp på trappan) och där inne finns det mycket vatten och där finns det också en fisk =) Där kan man också gå in och ut för att få fler fiskar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jaha...den affären...den har väl nåt namn...vad heter den`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg