Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 vadå bra foto??? ja tog ett sjit dåligt och han tyckte ändå om de!!!mm det är sant för jag tog ett foto på fötterna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 f*n vilket dåligt foto!!!!!!!!!!! *lol lol lol lol lol lol* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 f*n vilket dåligt foto!!!!!!!!!!! *lol lol lol lol lol lol* vadå taskigt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 ja mena inte så KLPA........ja mena att de va konstigt att han gubben i spelet tyckte de va bra.......sorry fö de KLPA!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 ja, dragon, men jag menar att man måste ta hyfsat bra kort, alltså inte att bara armen syns utan rätt stor del Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Om det inte funkar att ta kort på en vanlig Pirat måste hon ju gå till drottningen, men det räcker egentligen bara med at tstå på en klippa och ta ett kort på en vanlig pirat så att ansiktet syns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 mm just de, jag tror ansiktet måste synas, därför måste man ta ett rätt bra kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Det behövs inte för jag tog på foten och han andra gillade kortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 så är det inte för mig, konstigt... om du tar kort på DEKU KUNGEN och ger till båt snubben får du en hjärtbit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 musicken i spelt är grymt särskilt i första världen (när man är deku snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 mm just de, jag tror ansiktet måste synas, därför måste man ta ett rätt bra kort Nästan precis det jag skrev, att ansiktet måste synas alltså ett bra kort.. musicken i spelt är grymt särskilt i första världen (när man är deku snubben Jo visst är den de, det rockar att ha fiskgitarr med Zora Speciellt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 här är lite låtar Ancient Castle of Ikana Ancient Castle of Ikana (2) Astral Observatory Ballad of the Wind Fish Boss Bremen Mask March Café LattéClock Tower Clock Town: Day Two Clocktown Clocktown (2) Clocktown (Clock Tower Remix) Clocktown (Dance Remix) Clocktown (Remix) Clocktown (Triumphant Return Remix) Credits Credits (2) Deku Palace Deku Palace (2) (v1.1) Deku Palace (3) (v1.4) Deku Palace (4) Deku Palace (5) Deku Palace (6) Deku Palace (Remix) Drum Practice Elegy of Emptiness Elegy of Emptiness (2) Epona's Song Get Mask Get Mask (2) Goron Races Great Bay (Daytime) Happy Mask Man Happy Mask Man (Carribean Remix) Ikana Canyon (Daytime) Ikana Village Inside Clock Tower Inside Clock Tower (2) Inverted Clock Tower Majora's Wrath (Quicktime) Mayor's Office Milk Bar Mini Game New Wave Bossanova New Wave Bossanova (2) Oath To Order Oath to Order (2) Oath To Order (3) Oath to Order (4) Overworld Pirate's Cove Pirate's Cove (2) Pirate's Cove (Concert Band Arrangement) Rosa Sisters Sharp's Death Symphony Sharp's Death Symphony (2) Skull Kid Sonata of Awakening Sonata of Awakening (Remix) Song Of Healing Song of Healing (Funky) Song of Healing (Orchestrated Remix) Stone Tower Temple Stone Tower Temple (2) Stone Tower Temple (3) Stone Tower Temple (4) Stone Tower Temple (Remix) Stone Tower Temple (Remix)(2) Swamp Cruise Theme Termina Field (2) Termina Field (Funeral Remix) Termina Field (Remix) Termina Field (Remix)(2) Termina Field (Roland VA-7) Termina Field (v1.1) The Inverted Stone Tower Temple The Last Day (Remix) The Last Day (v1.4) They Woodfall (Daytime)[/code] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg