sas747 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag ska försöka rädda henne och då säger spelet att det nog finns en brandsläckare i köket = sant. Men hur jag än gör så kan jag inte ta den...Vad gör jag för fel??? E jag helt korkad eller, jag börja undra själv..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Man kan inte släka eld med en brandsläkare försök hitta en brandbil :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Klart man kan släcka elden med brandsläckaren, bara det att, om du redan har ett vapen av samma sort, måste du trycka på L1. Om du inte redan har ett vapen av samma sort, ska det funka att bara gå på den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_forever Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ta brandsläckaren i köket och spruta länge på elden så ska det slåckna det gjorde jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Tryck på L1 när du är vid den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg