The_Devil Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag köpte Harry Potter och de vises sten för länge sedan och jag kunde aldrig klara snapes ingredienser som han vill ha för jag kan inte hitta knallslangskinn!??? Så hjälp mig någon!! :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_link Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) Du har alltså hittat allt förutom det?? Isf, i snapes rum... ( mitt emot klass rummet för trolldryckskonst, har du snapes rum) ...har han en tavla på en blå orm, om du går fram å trycker på den med A så får du Knallslangsskin, om det inte går, måste du starta om, man kan fastna där ibland å inte komma vidare, Men det är där du hittar den iaf, Men jag lovar dig, har klarat det spelet as många gånger, du kan inte hitta den nån annan stans, möjligt vis när du e längre fram, men inte just nu när du behöver den Lycka till ! :kung: Redigerat 3 Januari 2005 av Zelda_link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Tack men det går inte vet du något specielt ställe jag har försökt hela tiden men det går inte!!Är du säker på att det är i snapes rum mittemot klassrummet av dryckkonst?????!!!! :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 du måste hitta den ingrediensen FÖRST annars stängs "switchen"för den och den öppnas aldrig mer så man måste starta om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_link Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Ja så e det nog tyvär :'( jag är ledsen men det tror jag med, man kan itne komma vidare utan den...:( Jag tror inte det brukar vara nått speciellt ställe man tar den, den finns överallt på ormen... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Devil Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Nu har jag klarat det men kan jag inte klara en annan sak jag måstae bota en förbannelse på harry potter men det går inte!!?? :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 I klassrummet där man lär sig mugglar grejer och sånt finns det en TV som man kan hoppa in i där inne finns ett troll tror jag (minns inte) som vaktar botemedlet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_link Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Ja så är det, hoppa in i tvn, där kommer du möta ett monster, rätt svårt i klara om man inte har hög level, men det går, du ska hälst använda flipendo av olika slag på honom, det funkar bäst! lycka till! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag har det spelet men jag har glömt bort var den ingridiensen fanns :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg