oLiWeR Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 E det någon här som har en rätt så ovanlig pokemon på FR LG. (ej legendarisk) Jag har två Meganium och två Feraligatr, och snart så har jag nog två Thyplotions också. :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 swilisq en fusk pokemon Jag fick den när jag prataden med når gubbar på ö 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 swilisq en fusk pokemon Jag fick den när jag prataden med når gubbar på ö 8 hur får man den där shwilsc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) bortaget Redigerat 3 Januari 2005 av Falconeric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Hur kom du till åttånde ön ??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Han använde än FuskMaskin kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Han använde än FuskMaskin kanske... finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ja de finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 eller gjorde det här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 swilisq en fusk pokemon Jag fick den när jag prataden med når gubbar på ö 8 Ofta... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag har alla shiny pokemon och alla vanliga genom gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 föresten är inte ö 8 övergiven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg